:)

Hejsan! ;)



Ja som sagt igår kom ju x hit & vi titta bara på en massa film. Blev Alvin & gänget 2 & Miss march! Ganska bra filmer båda 2 faktiskt. Men blev dock lite besviken på Alvin & gänget, trodde den skulle va mkt bättre. Men icke! Laga mat gjorde vi med, blev klyftpotatis, skinkschnitzel & bearniesås mums! Sen blev det typ bara en massa mys, sket ju i gå & lägga oss med tanke på att vi skulle tvätta redan vid 7. & det gjorde vi med, men gick ganska snabbt. Klara redan vid 12-tiden :) Sen blev det & duscha & ännu mer mys haha! Vid 3-tiden stack x hem & då gick jag & la mig. Äntligen sova typ, tänkte hålla mig vaken men det orka jag inte. Vid 7 tiden ringde Bassi & väckte mig, så blev iväg & handla. Dom stänger ju redan 8 är i Hästveda, drygt! :( Sen väl hemma så titta man på film blev forgotten sarah marshall! & sen har det bara blivit att man suttit här! Nu ska jag ta & spela minigolf med Bassi & se om man kan vinna idag. Vilket jag inte tror skit svåra banor ju! Det blir nog & sitta här ett tag med inte alls trött, men så småningom blir jag ju! :)



Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0