Färgning :)

Hejhej! :)


Blev ju inget Anna Anka i morse för mitt internet ville inte alls som jag ville. Men blev att en tjejkompis kom hit istället. Vilket var väldigt trevligt & kul. Ooh, va jag saknar att umgås med mina vänner, men blir ju annorlunda när man flyttar. Men det får man ta & ändra på. Blev iaf att jag mötte J på busstationen & sen stack vi iväg & handla. Där vi även bestämde oss för att färga mitt hår blont, så köpte färg. Sen blev det hem & i med den ena färgen. Under tiden som den va i så laga vi tacos. Mums, riktigt gott var det. Sen blev väl inte resultatet så lyckat. Så i med ny färg & iväg & köpa ännu mer. & nu efter 2 slingfärger & 3 färgningar e resultatet som på bilden nedan. Inte riktigt nöjd med det än, men inte heller missnöjd. Mycket bättre nu än va det var från början. Men ska köpa en ny färg imorgon & färga det en sista gång. Stackars mitt hår, inte bra & färga det så många gånger. Men ja, vår dag har ju typ gått att färga mitt hår & sitta vid datorn. Så blev dock ingen städning, så det får vi ta imorgon. Skulle egentligen tvätta med, men tycker inte alls om att gå ner i tvättstugor själv (sen en händelse då jag var liten) & Bassi ska jobba imorgon igen så vi får se hur det blir med den biten. Nu händer väl inte alls så mkt, Bassi kom hit för någon timme sen. Så vi ska väl lägga oss & kolla på Anna Anka nu :) Ska kanske även se en film, köpte en tidning innan idag & fick en film med. Så får se om man tittar på den. Men ja, nu ska jag iaf krypa ner under täcket. Godnatt! <3







Ungefär så här kommer min natt se ut :)






Man ser inte så bra på denna bilden, men orkade inte ta en massa
bilder nu. Men det kommer komma bättre :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Söt!<3

2010-05-05 @ 09:44:27
URL: http://silverliv.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack! <3

2010-05-05 @ 14:40:42
URL: http://crystallights.blogg.se/
Postat av: Den Sorgsna Bassi

Sicken dålig bild:O de där håller definitivt inte i längden:P, ser typ nada. Hittade dock inga stavfel i denna skrift, men ja letar vidare:P

2010-05-06 @ 16:33:17
URL: http://villintehanånjävlablogg.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha så dålig e den inte xD

Okejokej, gör du så :P

2010-05-06 @ 17:53:57
URL: http://crystallights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0