Mat..

.. ja sitter här & väntar på att min mat ska bli klar så då kan man ju passa på & skriva lite snabbt! Det fick bli fiskgratäng. Snabbt & enkelt! Men det dryga e att man måste vänta! Men men den e nog snart klar! Gröten jag åt innan klarar man ju inte sig på till ikv så då får man äta ngt så länge. Ja städningen går väl sådär. Har fixat köket iaf. Skurat alla bänkar, fixat disk, dammsugit m.m :) Ska fortsätta med resten sen efter jag ätit. Men helt seriöst orkar jag inte :O Vill bara stanna i sängen & ligga här hela dagen. Men nej, så kul ska man inte få ha det. Tror att jag ska börja packa upp lite sen istället, lite roligare haha! Men, nu måste jag ut i köket & kolla maten.. Hörs ikv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0