Mys!

Hejsan! :)


Inte riktigt min kväll måste jag säga, lite smått irriterad med :/ Ont i huvudet & snurrig e jag med, skit att jag inte kan må bra! Skulle tagit mig ett skönt bad nu med, men duschen vill ju inte alls som jag vill. Stått & hållt på i nästan en timme så nu skiter jag i det & fixar det imorgon istället. Tänkte laga mig lite mat med för magen kurrar, men inte alls på humör för & stå & laga mat nu så får bli mackor eller ngt. Aja nu ska vi väl inte vara så negativa! Myskläderna är på iaf så nu tar jag min kise & bäddar ner mig i min säng sen stannar jag där resten av kvällen! Får se om jag hittar någon bra film & kolla på eller något :)



Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0