18 maj 2010

Hejhej! :)


Haha, mitt förra inlägg man skrev blev lite snurrigt. Men va ganska så trött & hungrig då. Så det mesta snurra i mitt lilla huvud. Hoppas ni fattade ändå! :) Var ju inte dom bästa dagarna precis, men såna dagar har man ju med ibland. & jag fokuserar på det bra. Nu har jag inte skrivit på ett tag igen. Har väl varit iväg lite & sen e mitt internet konstigt ibland. Kan hända att jag inte kommer ha det nu på ett tag i heller :O Men det varar nog inte så länge.



Söndags: Så tog man ju bussen in till stan, stack hem till Emelie E en runda så åt vi lite pizza & så. Sen blev det ner till stan en vända, skulle se om det gick ngn bio. & det gjorde det så vi bestämde oss för att vi skulle se remeber me. Men icke sa nicke haha! Fanns inget & göra innan. Så tänkte vi att skulle hem om till mig en runda, men hade inte hunnit. Så då sa Emelie men vi hinner fram & tillbaka till Helsingborg sagt som gjort. Men väl nere i Hbg satte man sig på färjan ist. Så blev att man tura lite fram & tillbaka. Drack lite på båten & hade allmänt mysigt. Handla även hem en del, ganska så billigt. Va väl i Hässleholm vid halv 9 där Emelies mamma mötte oss så vi kunde bära hem allt. Sen va man hemma hos Emelie ett litet tag. Sen blev det taxi hem, hämta även upp B. Så bara hem & packa upp allt, sen datorn. Träffa Erica en snabb runda med :) Sen prata vi en massa, som kanske inte gick så bra. Men jag klarar mig :) Va väl ganska trevligt ändå :P Somna väl ganska tidigt iaf.



Måndags: Vaken redan vid halv 9 :O Så låg man bara i sängen ett bra tag, sen datorn. Vid 11 tiden åkte B hem. Inte kul & sen en person gå 2 ggr när man vet att dom inte kommer tillbaka. Men som sagt jag klarar mig, antar jag:P Sen kom Erica :) Blev att vi va här hemma hela dagen. Skulle egentligen till Broby sanatorium men så blev det inte. Så vi satt & läste en massa om det på datorn ist. Vi har typ blivit helt "besatta" av att få reda på vad som egentligen hände. Vi vet redan en del men inte allt, men vi ska få reda på det. :) Sen snacka vi en massa & sånt skit. Hon stack hem vid 9-tiden :) Men kom en runda sen igen.. Sen blev det bara att man satt vid datorn ett bra tag. Somna väl redan vid halv 2 tiden, ganska duktigt av mig!


Idag: Så vakna man flera gånger imorse, första gången redan vid halv 4 :O Så jävla störigt, men alltid så när man sover själv. Kan knappt sova då :/ Aja, gick upp typ vid 11 :) Positivt att man vänder på dygnet iaf! Sen efter en stund kom Erica. Så snacka vi ett tag, sen har vi börjat städa här med. Ska ju ha fest för Erica på fredag för hon fyller år på lördag så vi måste ha fint till dess. Men vi har kommit en bit iaf. Nu är hon barnvakt ikv, så hon kunde nog inte komma mer ikväll. Men jag ska nog fortsätta lite själv här tror jag om jag inte fastnar vid datorn. Så det är väl det som händer idag :) Ska nog snart laga mig lite mat med.. Tror det blir kotlett, & ngt gott till :) Blir säkert bra. Men nej nu ska jag fortsätta men skriver väl mer ikväll..



& imorgon ska vi till Broby sanatorium, ska bli kul. Kanske man hitta något intressant där. Men skriver om det sen & lägger in bilder :)


Love/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0