16 november 2010!

Hejhej! :)


Idag var jag väl inte så smart kan jag ju säga. Somna väldigt sent igår, så orkade inte gå upp. Sista lektionen gick jag till vilket inte kändes så jätte lönt :/ Ngn kursbytarsak, så skulle gå runt på konst & textil. Vilket vi inte orkade. Blev att kolla konst snabbt, sen sket vi i resten. Så jag vilade lite efter skolan. Sen ringer Sandra & vill att jag ska gå med henne till affären. Men fick henne till att köra haha :D Men mitt kort ville inte funka där, så sa ngn kille att swedbank har problem med alla automater & sånt. Jaja, tänkte jag då får jag ta det i kstad. Övertala Sandra till att köra dit & äta med haha! Men då funka inte automaten, så fick jag reda på att typ hela swedbanks sånt nätverk eller vad det är ligger nere. Jag gick in på banken i stället & skrev en sån lapp. Men nej, då fick jag inte ta ut på pengar så för mitt pass har gått ut. Men seriöst! Stackars tjej där inne, hon fick höra ett & annat :O Jaja, blev mat iaf Sandra fick ju betala sålänge. Blev att äta på max en fajitisallad, aldrig ätit det innan. Men riktigt gott va det! :D Sen blev det hem & ta itu med tvätten. Så nu väntar jag på att det ska bli torrt & den ena maskinen ska bli klar. Har även städat mitt rum idag. Ska ta en dusch sen när tvätten e klar med. Det är så jäkla härligt & lägga sig sen, nytvättade kläder, renbäddat & nyduschad. Men men nu ska jag ner & dra ut Sandra. Sen blir det kolla tvätten & hoppa in i duschen :D


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0