25 november 2010!

Hejsan! :)


Usch, vad seg jag var i morse, ville verkligen inte gå upp. Aina knackade på dörren & skicka sms, men inte gick jag upp. Sandra ringde mig & Davve skickade sådär 8 sms till mig haha. Sen när Sandra väl kom & banka på dörren gick jag upp. Shit! Måste börja gå & lägga mig i tid. Men iaf första lektionen var samhällskunskap, där vi skulle fortsätta med dom dära historia snubbarna. Men vår grupp var klar med arbetet & hade redovisat det. Men inte fick jag göra något annat för det nej, jag skulle va med i en annan grupp då & va med när dom gjorde deras arbete. Varför? Har ju redan gjort mitt.. Sen var det svenska, ganska lugn lektion. Efter det lunch, någon soppa. Så faktiskt rätt god ut så jag lassa upp en del på tallriken. Sen tittar jag på Ainas tallrik, & frågar vad är det där. Aina: Bacon.. Då var det såklart bacon i soppan. *suck* Var bara att skjuta undan tallriken.-. Så fick bli macka & efterrätt till lunch. Efter lunch blev det friskvård. Hatar dom lektionerna. Liksom vad har en promenad med våra betyg att göra. Men iaf det blev tjabb som vanligt för vi palla inte ut & gå i detta väder, svinkallt ju! Så säger läraren att jag & 2 till kan gå & spela biljard istället. Vilket vi gör, sen går vi upp & röker. Hittar inte någon i klassen, då vi ringer en i klassen & det visar sig att dom fått sluta tidigar men inte vi. Hallå ja! Vad är det för sätt? Men men jag bor ju som tur e på skolan så spelar inte mig så stor roll, har ju ingen buss jag ska ta.. Men ändå! Skulle inte förvåna mig ett dugg om han sätter frånvaro på oss med :/

Sen efter skolan blev det sovtime för min del som vanligt. Skulle sova till 5, då Aina kom & väckte mig. Men fortsatte sova, så då kommer Sandra. Jag bara men jag kommer snart, ska gå & laga mat snart med. Men icke! Fortsätter sova, efter en halvtimme ringer Sandra mig som är riktigt uttråkad. Då är klockan typ 7 & jag orkar pallra mig ur sängen. Blir upp & laga mat, eller ja värma en panpizza. Sen blev det en runda till affären för att handla chips & dippa :)

Nu de senaste timmarna har jag, Aina & Sandra suttit inne hos Sandra och prata om allt mellan himmel och jord. Ibland kan vi faktiskt komma in på väldigt djupa saker & tankar. Det kan jag säga att det har vi verkligen gjort idag, har verkligen pratat om allt. Sånt som hänt nu, innan & en jäkla massa. Men det är skönt att ha någon man kan prata med, som kan förstå en lite mer än vad andra kanske inte kan. Man känner inte sig lika ensam, även om känslan alltid finns där att man är det även fast man inte är det.

Nu sitter vi här, för att kolla facebook & uppdatera våra bloggar. Efter detta tror jag att jag ska ta mig en cigg & krypa ner under täcket. Får hoppas på att jag kan sova. Men jag sover ju alltid den lilla stunden när Sandra & dom är kvar i skolan. Sen är jag med dom ända tills jag ska sova, vilket innebär att jag aldrig är ensam förens jag ska gå & lägga mig. När man är ensam så är det ju då alla tankar & allt annat kommer upp. Som igår jag låg nog i 40 minuter i fosterställning & var ledsen innan jag kunde sova. Bara för att allt kommer upp! Det är så mycket som händer nu. Men sen samtidigt vågar man inte skriva om det här eller berätta allt för sina vänner. Visst en del berättar man ju, men man undanhåller en del med. Men är ganska trött nu faktiskt, så hoppas inte på att jag ska få några problem med att sova inatt. & fredag imorgon, sen helg skönt! Veckorna flyger iväg känns det som..

Jul snart ju! Paaaaanik!!! Min lillasyster kanske inte ska vara hemma på julafton & då tycker min mamma att det skulle vara en bra idé att jobba just den dagen. Är hon inte riktigt klok, tycker jag.. Man kan väl inte jobba en sådan dag & vad ska jag göra? Men sen samtidigt jag är vuxen nu, jag kan inte säga till min mamma att inte jobba för att jag vill komma hem. Utan jag får helt enkelt lösa detta på egen hand om hon nu ska jobba.. Men hoppas det löser sig på något sätt, för vill verkligen inte sitta på internatet på julafton & glo rätt in i en vägg..

Förövrigt så kommer december månad bli väldigt jobbig. Var ju inne på expidition idag som jag skulle. & vara lite sen med hyran var inga problem, med tanke på att jag inte har något kort. Men vi ska betala 7 900 i januari. Så min plan med att betala mindre denna månaden & mer i januari sprack ganska snabbt kan jag ju säga.. Så det som blir över efter denna hyra ska jag klara mig på tills i mitten av januari. Undrar hur det ska gå? Men men allt löser sig väl? Hoppas det iaf!

Men men nu blev det en del skrivet, så nu ska jag ta & kolla min facebook. Sen blir det ut & förgifta sig som man så tvunget alltid måste göra. Sen krypa ner i en varm & skön säng & försöka sova :)
En sak till förresten nu när jag skriver. :P Jag ska byta blogg sen. Vet bara inte riktig när, ska komma på lite andra saker & skriva om & så innan det händer. Kommer även bli ett helt annat namn än detta bloggnamnet med. Men ska fundera ut lite mer om vad man kan skriva om, så får vi se när jag bytar. Kommer såklart skriva här när jag bytat, så ni får den nya bloggen..



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0