5 november 2010!

Hejhej!
Idag har det faktiskt bara varit en lugn dag. Louises lillebror är här över helgen, så blir bara ta det lungt. Så har i sort sett bara legat i soffan framför tvn hela dagen. Men det är skönt det med. Det e ju lov, så då får man passa på & vila upp sig. Var iväg & handlade lite gottis innan med. (som vanligt) Louises mamma har även hunnit med & klippa mig. Blev faktiskt bra. Är lite kortare men topparna var riktigt slitna så det var tvunget. Sen har Louise färgat det igen, så får hoppas det blir bra denna gången. Mitt hår vill inte riktigt som jag vill. Har haft lite grå/gröna/blonda slingor i sen jag färgat det från blont till brunt. Detta är 4:de gången jag färgar det nu. :O Men får se hur det blir när det torkat! Nej nu har dom andra startat en beckfilm. Så nu ska jag ta & krypa ner i soffan med mitt gottis & titta på det. Sen blir det sova, för ska upp tidigt imorgon. Klockan 11 kommer mormor & hämtar mig. :) Ska blir kul & träffa henne & moster, många år sen sist.
Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0