Barkarby! :)

Hej! :)
Exakt där vi har varit idag, blev först en runda på skopunkten. Fanns hur många snygga skor som helst, men inga som satt bra :( Så när vi skulle betala såg jag att det var en ovan våning & frågade Louise vad det var. Det var herravdelning & barnavdelning. Jag skulle tvunget kolla där uppe. Vilket var bra för där hitta jag ett par skor som satt snyggt & billiga var dom med :) Ibland är det bra att ha små fötter :P Ska nog kolla skor på barnavdelningar i fortsättningen. Sen var vi en runda på jysk, handlade lite handdukar.. Sen blev det att köra till coop & handla. & jag handla rätt mycket gottis (a) Köpte även nya marabou vintervit. Älskar vit choklad & denna var riktigt god med! Sen blev det hem hit & börja med maten. Det blev tacos. Sen resten av kvällen har vi bara suttit i soffan, umgåtts & druckit lite vin. Nu har vi precis tittat på Irene Huss, så det blir väl sängen snart. Sitter här & garvar lite åt att jag var så trött imorse. Läste en mening precis som jag skrev här i bloggen imorse: Nu så ska jag snart ta & pallra mig ur datorn & bort från sängen. Haha! Det ska ju så klart vara: Nu ska jag snart pallra mig ur sängen & bort från datorn. Så fel det kan bli när man är trött. Nej nu ska jag gå & ta på mig min fina pjamas, borsta tänderna & ta en sista cigg. Sen blir det krypa ner under täcket & sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0