Hemma igen! :)

Hejhej!


Som rubriken leder är jag äntligen hemma igen & är trött som fan kan jag lova! Men iaf blev hämtade halv 9 igår ju. Blev hem till D, så han kunde duscha & så.. Sen stack vi en runda till Ängelholm, där vi träffade hans kusin. Sen bar det av till Helsingborg & färjan över till Danmark. Sen kommer den dryga vägen i 2 timmar, till nästa färja. Men likades iaf sova en liten stund innan vi var framme & det blev färjan över till Tyskland. Var där någon timme för tidigt så vi ställde oss på en parkering. M la sig i framsätet & sov. Medans jag & D tyckte vi va smart, vi la ner baksätena så vi kunde ligga raklånga i bagageluckan med benen uppåt. Men det var bara det att vi vaknade en halvtimme senare av att all värme i bilen hade försvunnit. Svinkallt kan jag lova! Sen blev klockan tillräckligt & vi gjorde det vi skulle. Sen blev det färjan över till Danmkark och sen var det bara att påbörja den dryga 2timmars vägen igen, men lyckades sova lite där med. Sen färjan över till Helsingborg & köra tillbaka mot Hässleholm. Var väl framme vid 1 i hässleholm igen, då det bara var att fixa lite saker. Sen sova i typ 2 timmar :) Det behövdes! Kom hem till lilla Önnestad för ett par timmar sen & har bara tagit det lungt. Blev att äta pizza med Melle med & det satt verkligen fint. Inte ätit sen igår dum som jag är :/ Sen har jag bara suttit här & kollat facebook. Nu hade jag tänkt gå ut & ta en cigg. Sen blir det antingen tv med Melle eller gå & lägga sig, Har ju ändå varit vaken sen typ 10.00 igår, bortsett från dessa 2 timmar. Så det är ju ett par timmar man är vaken. Men ja ska inte klaga så mycket jag har haft kul iaf. & ska jag va helt ärligt hade jag lätt kunnat göra om det även om det är en dryg bilfärd & man blir trött.. Men så länge man åker med rätt folk så :D Aja, orkar inte skriva mer, kan knappt tänka. Så vi höres imorgon!

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0