Kstad med Samira & Sandra B! :)

Hejsan!


Efter skolan blev det bara att sitta ner i datasalen med Aina fram tills maten. Sen bar det av till Stan med Samira & Sandra B. Hitta inte ett skit inne på partaj, så vi skicka in samira på systemet medans vi sprang iväg till Br (klockan va typ kvart i 6). Sen ringer Samira & säger att hon inte kan handla, jag tog det som att hon hade glömt sitt legg i bilen. Så jag springer iväg & ska handla. Men nej hon hade blivit nekad för att hennes legg gått ut & det har ju mitt med. Så det blev ingen alkohol idag. Fan, får man åka in snabbt imorgon efter skolan.. Aja, sen blev det hem en runda till Sandra innan vi stack till tivoliparken där Danny uppträdde.. Kom hem för ngn timme sen. Har provat kläder till imorgon & idag. Har änrligen hittat vad vi ska ha! Jag & Sandra ska vara prinsessor. Kommer vara så söta haha! :D Sen imorgon blir det typ en vanlig enkel svart tubtoppsklänning mes spets på typ kjolen :P Aja, nu sitter Sandra & tjatar på mig att vi ska gå ut. Vi ska tydligen sätta oss i hennes bil för att lyssna på Gert Fylking haha! Så jag får väl ta & följa med :P


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0