Mamma! :)

Hejsan!


Rätt drygt imorse, vaknade 11 när jag kunde gått upp 12. Men men skönt & ha gott om tid på sig :) Skolan var rätt lungt. Först naturkunskap & sen bara prata lite på mentorstiden. Sen fick vi sluta 1 timme tidigare. Gött! Så typ skoldag från 12.40-15.00. Efter skolan blev det en tur till grundskolan med Aina. Måste gå till deras bibliotek om vi ska låna böcker. Började läsa i en av böckerna lite innan maten. Den verkar rätt bra. Efter maten bar det av mot Hässleholm för att åka till banken. Jag kunde ta ut pengar. Men dom kunde inte fixa nytt kort eller internetdosa, för är tydligen inte kund där. Men det ska vi fixa imorgon. Efter banken åkte vi till Tyringe, där jag blev lämnad hos mamma & resten av gänget åkte till förmedlningscentralen. Men det visade sig att dom stängde 6, så Melle, Sandra (konst) & Samira kom upp & drack kaffe hos mamma. Det blev dock bara en liten runda där uppe, men jag fick träffa mamma & lillasyster iaf. & jag ska ju dit snart igen & titta på när lillasyster går luciatåg :) När vi väl var hemma blev det bara att spela spel & det har vi gjort nu dom senaste timmarna. Nu ska jag kolla facebook, banka på Sandra & dra ut henne i kylan. & sen blir det läsa & sova..


Kul & träffa mamma & lillasyster idag även om det blev en liten stund.
Även om jag & min mamma har haft det jobbigt
& kanske inte har världens bästa relation.
Så är hon bäst!
Jag kan verkligen prata med henne om allt & hon försöker verkligen ställa upp för mig med.
Lilla söta mamma, ibland är det synd att det ska bli som det blir.
Men jag är glad att vi är så pass bra vänner idag som vi är
& att vi iaf kommer överens med varandra.
Vi har alltid kul när vi träffas med & pratar verkligen om allt.
Jag vet verkligen inte vad jag hade gjort utan henne, det hade aldrig gått.
Utan min mamma är jag ingenting!
Hon är den jag ringer, pratar med, skrattar med, ja allt nästan!
Hon är både min vän & mamma!
Men visst vi har en bit kvar på vägen, men vi har kommit rätt långt ändå!
Jag älskar dig mamma!

& min lillasyster.
Ja det är min lilla prinsessa.
Så jäkla söt & underbar är hon.
Men du behöver ju inte växa så fort haha!
Du får vänta lite med att bli stor nu.
Önskar att jag kunde träffa dig oftare,
men är glad att jag får dom stunderna med dig som jag får!

Även om det är som det är & har varit som det varit. Så är min familj bäst ändå!
Visst man kan aldrig göra det som är gjort ogjort & det kommer alltid finnas kvar.
Men man kan göra det bästa av situationen & försöka bearbeta det.
Jag vet att jag gjort en del fel & varit jävlig. Men jag kan inte säga mycket mer än förlåt :/


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0