Shopping! :)

Hej! :)
Idag har jag & Louise varit i Kista hela dagen & shoppat. Var på Kista gallerian. & folk här gode gud. Dom bara puttar sig fram & allt. Sen kan jag ju säga att jag fattar inte ett skit om deras biljettsystem här. Tågremsor & saker ;O Tur Louise var med. Men har iaf haft en väldigt trevlig dag idag. Jag må vara 3 000 kr fattigare. Men jag har hitta mycket fint & saker jag behöver. Det jag köpt är typ: 4 klänningar, 2 toppar, 2 tjocktröjor, mjukisbyxor, underkläder, 2 linnen, mascara, lite saker till håret, 1 kofta. Hmm det e säkert mer men kommer inte på mer just nu. Har även ätit på Max för första gånger, & det var väl godkänt. Kom hem för ngn timme sen, så nu har jag precis tagit en skön dusch. Sitter i soffan med myskläder på nu & tittar på tv :) Här kommer jag sitta resten av kvällen med & bara ta det lungt. Ont i fötterna & riktigt trött..

Det kvittar hur långt du åker, för dina problem kommer ifatt dig ändå! :/



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0