Söndag!

Hejhej! :)


Som vanligt är jag jätte dålig på att uppdatera. Men det blir nästan alltid så när det är helg. Kommer alltid något emellan & man har i stort sett alltid något annat som är i vägen. Jag ska försöka bättra mig nästa helg, men jag lovar inget. För övrigt så funderar jag på att byta blogg, till någon annan sida. Typ bloggplatsen eller något. Hmm, får fundera vidare på det så får vi se sen (:


Iaf i fredags: Historia & svenska hela dagen. & vet ni vad vi ska jag göra? Jo, arbeten, jag är så trött på det nu. Men det är bara att bita i det sura äpplet & göra det. Iaf efter skolan blev det att dra in en runda till Hässleholm med Sandra B. Blev äta lite & införskaffa lite alkohol till helgen. & det är skit kul & köra med henne inne i hlm. Hon har typ bara kört där en gång innan & jag suger verkligen på vägbeskrivningar & sånt. Så det lät i stort sett så här, jag: Väääääänster, nejnej Nu. Sväääääng! Men hon missa svängen, så hon sitter & skriker: Vaaaa faaan! VART E JAG! Varför har jag inte min gps när jag behöver det. Aaaah vart ska jag. Haha så efter mycket om & men kom vi då ut ur hlm igen haha xD Sen när vi väl va hemma, var det till att planera vad vi skulle göra. Det slutade med en inflyttningsfest i kstad. Vilket var väldigt trevligt. & sen stack vi till valvet. Var kul, med trevligt folk. Mycket skratt & annat & shottar så klart haha :P Blev hämtade sen någon gång så man kom hem & sov :)


Lördags: Fy fan, där mådde man ju som man förtjänade. Låg bara & sov fram tills Sandra kom hem & då blev det laga mat. Sen efter det var det bara att börja göra sig i ordning & fixa lite. Skulle ju festa idag igen, så fick fixa allt. Men men blev en lung & trevlig kväll i musikcafet men trevligt folk & lite dricka :) Gick dock & la mig rätt tidigt men trött sen gårdagen :P

Idag: Jävligt lung dag må jag säga! Var uppe vid 1 & städade i musikcafet med Matilda. Så nu är det fint där iaf. Sen vid 3 gick jag la mig igen. Satte klockan på 4 men lyckades sova fram tills 7. Herregud! Hade egentligen velat fortsätta sova. Men har ett arbete om Big Bang som ska vara inlämnat imorgon, så det var bara att så snällt gå upp & göra det. Så nu är det äntligen klart :) Sen kom Sandra hem, så jag kunde göra kaffe & kvällsmat. Har typ allt i hennes skåp & kyl :P så det är väl typ vad man gjort. Sen legat lite inne hos henne pratat. Nu hade jag tänkt roa mig med att slänag upp lite bilder från halloween & mårtengåsmiddagen. Hade även tänkt slänga upp några här, men först ska jag ta en cigg. Så ni får nöja er med en bild på mig som prinsessa så länge :P




Love/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0