Söndag!

Hej!


Gud, vad man kan va dålig på att uppdatera sin blogg. Men men så är det när man varken har tid eller lust till att uppdatera den. Har egentligen inte lust för det nu heller, men får bli en snabb uppdatering om vad som har hänt dom senaste dagarna..


I torsdags var det ju skolan & sen mårtengåsmiddagen. Blev lite förkrök med Samira & Sandra innan middagen. Själva middagen var väl trevlig, god mat (eller ja, jag e ju kräsen så, men huvudrätten & efterrätte) & massa lekar, uppträdande & sånt. Så det var en trevlig middag. Sen när det var slut blev det efterfest nere i musikcafet. Stannade väl inte så länge, utan det blev bums i sängs för min del!

I fredags vaknade jag av att Aina & Melle väckte mig. Samma kläder på, smink överallt & trodde huvudet skulle sprängas. Kan ju säga så mycket som att jag inte kunde gå till skolan. Så det blev att ligga & sova hela dagen. Vaknade av Sandra B sen vid 5 & då blev det pizza :D Sen göra sig i ordning & vidare på haloweenfesten, vi var prinsessor. Sen fortsatte det ner i musikcafet, var dock bara typ 6 st där. Så vi gick & la oss sen istället,

Igår så sov man ett tag med. Sen messade jag Johanna, blev till affären & sen pizzerian & hämta mat. Sen bestod kvällen bara av att sitta på mitt rum lyssna på musik & dricka lite haha :P Hände inte så mycket mer än det. Blev en tidig kväll iaf.

Idag har jag också legat & sovit hela dagen. Orkade pallra mig upp ur sängen vid 3 för att ta mig ner till pizzerian & hämta mat. Sen efter det har jag bara legat & latat mig i sängen hela dagen. Kommer jag nog fortsätta göra nu med. Är en sån dag idag att jag bara vill lägga mig ner & dra täcket över huvudet. Nej, nu blir det att ta en cogg & sen krypa ner i sängen igen.



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0