Tvättning!

Hej!
Idag har jag & Louise tvättat i stort sett hela dagen. Men skönt att få rena kläder, så ikväll kan man ta på sig en ren pjamas innan man kryper ner under täcket. Har tvättat en hel del idag, så duktiga vi är! Handlade även en massa gottis innan med, det förtjänar vi! :) Så blir chips, dippa, läsk & godis för hela slanten & sen titta på beckfilmer. Sitter i soffan & tittar på en just nu.
Sen på söndag åker jag hem. Kommer sakna Louise såklart, men kommer ändå bli skönt. Saknar dom hemma lite faktiskt. På lördag får jag förhoppningsvis träffa mormor & min moster (Cissi). Ett par år sen jag träffa dom sist. Så blir det som planerat ska jag hem till mormor på förmiddagen & hälsa på. Hoppas. Nej nu ska jag titta klart filmen & sen gå & göra dipp! :)
Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0