23 oktober 2010!

Hejhej! :)


Kom inte i sängs förens vid 3-tiden igår :O Men men så e det ju när man inte kan sova :/ Vaknade första gången vid 20 över 9. Så blev ut & ta en cigg sen fortsatte jag att sova. Så jag vaknade inte förens vid halv 3. I vanliga fall brukar jag tänka: Oh, nej jag har sovit bort hela dagen. Men inte idag utan tyckte bara det va så jäkla skönt. Jag har ju inte alls sovit mycket denna veckan, har sånna problem med det. Så det var faktiskt riktigt skönt att få sova ut :)

Gick ut & tog en cigg iaf, sen la jag mig i sängen igen där jag låg ett tag. Sen åt jag lite & när jag skulle  ut & röka så kallade Jana på mig. Då hade deras brandlarm gått på lilla för någon laga mat. Så brandkåren fick komma dit, men det brann ju inte. Bara det att deras fläkt inte är riktigt stark, hoppas dom stackarna inte får böter.

Nu har jag precis tagit mig en dusch & ska gå bort till Jana nu. Ska äta med henne och så. Sen klockan 7 ska vi & några till spela risk. Kommer säkert bli trevligt. Men men nu måste jag kila bort till henne. Hörs senare!

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0