26 oktober 2010

Hej!


Ja det där med att sova en stund, blev ju inte precis en stund. Iaf tog en dusch när jag kom hem. Sen skulle jag ut & röka vilket slutade med att man följde med Sussie till affären :) Så va väl inte tillbaka förens halv 4, då jag la mig & sov. Hade ställt klockan för att jag skulle komma upp men det blev inte så :/ Ställde om den hela tiden, så jag sov till 8. Inte bra! Så blev att spela lite Uno med några stycken. Sen gick jag & Johanna en runda. Sen blev det upp & sätta sig här. & jag typ fryser sönder & ändå har jag varit inne typ 1 timme. Men jag hade väl inte riktigt rätt kläder på mig för en promenad i denna kylen. Men va rätt härligt & komma ut lite ändå.


Vet ni vad? På fredag åker jag till Stockholm till min älskade Louise. & ni kan ju ana hur mycket jag längtar. Ska va där hela lovet & det kommer bli skit kul. Allt är typ fixat med, det ända som kan förstöra är att jag inte får mina pengar. Men tror jag får dom torsdag/fredag. Har iaf fått ledigt sista lektionen på fredag. För ska åka upp med en som bor här (det blir billigare) & han åker efter lunch på fredag så fick ta ledigt & det gick bra. Så det e fixat & sen ska jag åka med honom hem med. Så resan & allt är fixat, nu är det bara & vänta på mina pengar. Ska hämta en väska av Jana imorgon med så att jag kan börja packa lite. Får låna en väska av henne, för min får man plats med typ 2 byxor & en tröja. Tror inte precis det räcker 1 vecka :O Oooh, vad jag längtar! :D

Nej, nu ska jag kolla facebook lite snabbt & sen ut & ta en cigg. Hur mycket jag än fryser så ska jag tvunget tvinga mig själv ut i kylan för att jag ska röka. Inte bra! Sen ska jag krypa ner i min varma säng & läsa lite. Hoppas på att jag blir trött, så att jag kan sova. Får absolut inte försova mig imorgon! Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0