30 oktober 2010

Hejsan!

I torsdags va jag i skolan hela dagen. Sista lektionen var friskvård, så vi åkte in till kristianstad & prata lite om historian där. Sen stack jag & Sandra in till stan. Jag var tvungen & fixa lite saker. Köpte även ett par nya skor, så nu har jag vinterskor. Sen tog jag bussen hem till skolan. Johanna kom & mötte mig. Sen började jag packa mina saker. Sen blev det spela spel & äta tårta :) Massa mys på det! & sen satt man bara & titta lite på tv. Kom nog inte i sängs förens vid halv 3 ;O


Fredags kom jag upp i tid till skolan & hann äta frukost. Inte illa! Första lektionen var historia där jag skrev klart mitt historia arbete. Äntligen! Efter det så var det svenska. Tittade kkart filmen som vi börjat se. Kommer inte ihåg vad den hette, men den var bra. Sen var det lunch, då man träffa Johanna. Hennes sista dag på praktiken. & då brukar mattanterna spruta ner dom med vatten. Men jag & Jana hann före, tog varsitt glas vatten & hällde över henne :P Sen stack jag & Jana upp på rummet. Skulle hämta hennes skor & min packning. Men Jana packa om till mig, antar att jag inte är så bra på det. Sen kom Stephan & då började färden mot stockholm. Resan gick bra & jag fick tag på åksjuketabletter till slut. & jag lyckades sova en stund med. Den enda tråkiga var när vi kom fram till Södertälje där det va en skit lång bilkö. Då bestämde vi oss för att stanna & äta. Sen fortsatte vi köra, & då var det inte lika farligt längre. Var nog framme hos Louise vid 9-tiden. Tog det bara lungt & så igår kväll. Satt på balkongen & drack lite öl. Sen tittade vi film & sen blev det sova. & jag somna direkt kan jag ju lova, fy fan va trött jag var!


Idag kom Lollo in & väckte mig vid 9 för dom skulle flytta idag. Så hela dagen idag har vi ägnat oss åt att flytta alla saker. & hennes mormor gjorde smörgåstårta, skit gott! :) Blev väl klara med allt bärande & så för ngn timme sen. Har fått upp sängarna på Lollos rum nu med & nu sitter hon på golvet & ska packa upp. Så jag hade tänkt gå ut & ta en cigg, sen hjälpa henne med sitt. Får se vad som händer ikväll. Vi är rätt trötta så jag tror bara det blir att ta det lungt ikväll :)


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0