10/2-11

Hejsan! :)


Idag har i stort sett hänt ingenting, absolut ingeting. Vi satt upp lite för länge igår. Så imorse vaknade jag inte förens halv 10. Rast 10, så tänkte att jag går ner till fikat. Men först ska jag bara blunda lite. Jovisst vaknade vi lunch :o Gick ner & åt. Tacosoppa & jordgubbscheesecake. Gott! Fick dock ingen cheesecake, tål ju inte det. :/ Så fick någon sockerkaka som var alldeles för söt & såna mandariner till. Sen slutade vi ju efter lunch. Så gick upp & sov ännu mer. Gick upp till middagen 4 :/ Fiskburgare. Inte så jätteglad för det men det va gott. Sen hade dom cheesecake kvar, så jag fuskade lite & tog en :o Har ju faktiskt tabletter :) Sen nu har jag bara legat framför tvn & det ska jag fortsätta göra nu. Egentligen skulle jag träna med Mark. Men man ska tydligen inte träna när man e förkyld. Han har precis varit sjuk & jag har min hosta kvar. Så vi väntar lite med det. Men men nu ska jag ner en runda till L & sen ska jag upp till Sussi & Samira, fortsätta bosätta mig i soffan tills det är dags & sova :)



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0