15/2-11

Hejsan!


Försov mig imorse :/ Vaknade till lite då & då, men gick inte upp. Vid 10.40 gick jag upp, men gick inte till skolan. Vid lunch gick jag ner & åt med Aina. Kokt falukorv, potatis & sås. Sådär gott. Sen gick jag till skolan. Då det var teater 13-15, eller ja en monolog om alkohol med Benny Haag. Men det va rätt intressant faktiskt. Sen efter det blev det att läsa lite & sen gå ner & äta. Fläskpannkaka, blörk. Men fick en bit av det vegitariska ist & det fanns lite schnitzel :) Dock så mår jag väldigt illa nu, & jag e fortfarande hungrig. Det va knappt så att jag fick behålla en chokladbit imorse, snälla gör mig inte sjuk igen! :/ Vad som händer idag har jag ingen aning om. Jag är så trött (även fast jag sovit mkt?!) så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Nackdelen när jag e jättetrött e att jag blir irriterad på minsta lilla :/ Men får väl försöka få tiden att gå så snabbt som möjligt. Nu ska jag iaf läsa några bloggar, ta en cigg efter & sen bosätta mig i soffan. Vänta på att klocka blir typ 18.00/18.30 då fikavagen kommer så att jag kan få dricka kaffe :P Hoppas tiden går fort idag eller att jag blir övertrött ist för att va så här trött. Tror inte jag kommer orka skriva mer idag heller & känns som att allt blir rörigt nu så vi hörs imorgon istället :)


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0