16/2-11

Hejhej!


Försov mig idag med, vilket inte var så bra! :/ Missade & säga hejdå till Matilda som flyttade hem idag :( Vaknade av ett sms hon skickat, men då hade hon redan åkt :/ Men men gick ner till luchen & åt med Aina. Fiskgratäng var det, skit gott! Sen bar det av till Kstad för att titta på bio med skolan, hela skolan skulle med. Inte så bra film, handlade inte alls om det Stig sa att det skulle handla om heller. Sen vara den i 2 timmar. Jag, Sandra & Aina smög iväg för tt handla cigg. Först Domus - lång kö, sen ngn tobaksaffär - kort funkade inte, så fick springa bort till rece & handla. Sen tillbaka till bion & smyga in haha :P Efter skolan satt jag & Aina &pratade lite. Sen blev det mat, ngn biff, klyftpotatis & tomatsås. Sen bestämde vi oss för att träna, äntligen har vi kommit in i det igen. :) Så blev träning 1 ½ timme. Nu sitter jag inne hos Aina & är helt slut. Ska snart gå & ta en lång dusch, & sen sova :) Kommer bli så jäkla skönt för är skit trött!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0