21/2-11

Hejsan!


Idag gick jag upp rätt sent, vid 2tiden. Vaknade dock vid 11 först av att ingmarie väckte mig, men gick & la mig igen. Nu har jag suttit 1 timme, lite mer kanske i möte med mitt personliga ombud. Vi har fixat en del grejer, bla så kan jag förhoppningsvis hämta alla mina saker jag haft i lägenheten. Wihooo! :D Kläder! :D Antagligen e min kamera där med + en massa annat med :) Nu ska jag laga lite mat, så magen får ngt i sig :) Sedan blir det att göra sig i ordning. Verkar som en några killkompisar från Höör kommer & hämtar mig om ett par timmar. Kan nog bli skoj, inte träffas på evigheter. Men men nu måste jag få magen att sluta kurra, höres sen!

Ps. bytar nog blogg ikv!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0