Bra dag! :)

Hej sötnosar! <3

Idag är en bra dag! Är jätteglad, vet inte varför men allt e typ positivt idag & inget har kunnat förstöra det. Kan kanske bero på vädret, ingen aning. Men jag e glad iaf.

Försov mig imorse med, vaknade 08.10 men va klar till 08.35 så hann i tid ändå. Dock så hade den nya killen ändå snott min plats, blir galen på honom! Aja, första lektion engelska då vi jobbade i en stencil om alla hjärtans dag. Eter det datorkunskap & jag är typ nästan klar med mitt arbete i historia (dock en vecka sent). Det e bara lite som ska finslipas imorgon. Men det tar inte så lång tid. Sen var det ju lunch efter det. Lax, potatis & hollandaise sås! Matte var det sedan på schemat & Aina e ju för bäst. Efter hennes svenska (hon har inte datorkunskap) hade hon gått in i klassrummet flyttat killens saker, lagt sin väska & block där. Bästaste Aina! Men det e MIN plats & jag tänker inte flytta på mig. Matten e ju som vanligt man räknar, stoj & stim, räknar lite till & sen orkar man inte mer.


Efter skolan beslöt jag mig för att inte sova, varför sova bort det fina vädret. Så det blev att påbörja städning av mitt rum. Riktig rent e det nu! Aina bosatte sig därinne med för att fixa sitt hår. Middagen bestod av kycklingwok med nudlar. Riktigt gott! :) Efter middagen blev det en promenad till affären för att Aina skulle inhandla hårfärg. Emma & Sussi följde också med. Det blev att köpa en massa godis & cigg. Sen en bit ifrån skolan kommer Aina på att hon glömde hårfärgen, så vi gick tillbaka. Men dom hade ingen blond färg :/ Mötte Johanna på vägen med, så hon följde med upp en runda. Väl hemma fortsatte jag med rummet & Aina med sitt hår. Jag har även fottat en massa & nu sitter jag här.

Fottade bla alla skor jag har, 10 par inte så många men har fler fast inte här & ett par nya e på väg. :) Sen fottade jag även det jag shoppat som jag inte kunnat visa er när jag inte har haft tillgång till kamera. Satt även & funderade på om man skulle fixa en ny katerogi & det ska jag med. Den kommer heta "ur min garderob". Tanken är att typ 1 gång i veckan ska jag visa 1 eller 2 klädesplagg som jag har :)

Men men nu ska jag kolla hur det går för Aina, sen ska jag ut & röka. Efter det ska jag sätta mig här igen & ladda upp alla bilder, sen lägga in det. & när det e klart ska jag hålla Aina sällskap när hon fixar håret & sen bums i säng. Eller ja jag ska ta en dusch med.


Lite roligt: (eller vår humor)

Citat från Marcus: Va rädd om din öron, du har bara 2.

Innan vi skulle gå till affären idag så fick vi tuggummi av Emma. Hon tyckte inte dom va goda, utan ville bara ha tatueringarna. När Sussi öppnat sitt kollar hon på tatuering. Sussi: Oh oh, jag tror han ska på dejt. Han håller i en blombukett & tittar på klockan. Emma kollar på den & säger: Ja iofs så e det ju morötter han håller i handen hahaha!

Jag när jag satt & åt ostbågar. Kollar kalorierna för skojs skull. Jag: Shit e det 500 kalorier i detta?!! Aina: Ja, per 100 gram, så i den påsen e det väl 175 kalorier typ (liten påse). Jag: Ähh det e okej. Efter 2 sek. Neeeeej, det är INTE okej. Fan det är onsdag. Jag får bara äta godis på fredagar & lördag. & här sitter jag & kränger både ostbågar, kakor & godis + cola på en onsdag. Det är verkligen inte okej. Fan fan fan! Allt detta sitter jag & gapar om samtidigt som jag trycker i mig ännu mer ostbågar. Hahaha! 
Men det är inte bra har typ snart inte tränat på 3 veckor, tror det e dags att gå ner i gymmet imorgon :o
& nej jag räknar inte kalorier, skulle bara kolla för tyckte det va kul (innan jag såg det) :P



Försov mig imorse så min outfit e
ju inte så jätte snygg idag. Men här
har ni en  bild iaf. E dock osminkad
därför jag tagit bort ansiktet & kunde
inte lägga upp den i stor storlek
därför den ser ut som den gör :/

Fleece Ainas
Rosa tröja Ainas
Rosa linne Gina tricot
Svarta tights cubus



Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0