Godmorgon..

eller ja god eftermiddag kanske passar bättre. Vaknade nu för en stund sen eller ja vaknade innan vid halv 1. Men tyckte att jag kunde sova till 2. Vaknade dock inte då utan nu för en stund. Sitter här & äter frukost. Ris med köttfärssås & riven ost. Riktigt gott!
Vad som händer idag har jag ingen aning om. Men tror jag ska plocka undan lite på rummet. Det är inte stökigt, men nu när jag fixat det så fint så e det bättre att plocka undan direkt. Sen blir det väl att umgås med dom andra & även läsa min bok. Den e sjuk bra. Liza Marklund - Gömda.
Men men nu ska jag nog äta upp min mat, ta en cigg & se ta på mig ngt annat än pyjamas. Men vi hörs senare.


Melodifestivalen får ni vänta lite med, jag va ju inte hemma igår. Men ska försöka se reprisen :)



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0