Härligt väder!

Hejsan!


Nu har jag vaknat eller ja för en timme sen typ. Tidigt för att vara mig & rätt skönt att inte vara bakfull. Jag har hunnit äta frukost nu & snacka lite med dom andra. Sen nu har jag bara kollat facebeook & nu uppdaterar jag er. Tror jag ska ta på mig solglasögonen & gå iväg & handla till Melle. Han orkar inte. Men det gör inte mig så mycket för det e ju riktigt härligt väder ute. Annars har jag inte en aning om vad som händer idag :/ Johanna fyller 20, tror hon skulle komma förbi en runda senare så får vi se vad som händer. Men men nu ska jag & gå & ta på mig andra kläder, fixa mig lite & sen handla till honom :) Hörs senare!


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0