Helgen (förra)

Hejsan!

Medans jag väntar på den sista maskinen att bli klar så tänkte jag att då kan jag ju berätta va som hände förra helgen.


Vi skulle inte festa egentligen utan jag & Melle skulle laga god mat. Dricka vin, titta handbollen & så. Sen skulle jag & Aina ha myskväll. Men jag får ett sms av Aina som befinner sig på systemet för att handla vin till mig: Haha det blir party ikväll. Köpte lite extra till dig. PARTY :D Jaha tänkte jag, det blir ju trevligt. När dom kommer hem visar det sig att dom köpt alkohol för 1100 kr. Haha, hörde jag skål? :) Blev iaf att äta gott med Melle & Samira. Kotlett, kroketter, bearnieseås sallad & så. Sen vart det bara att börja dricka. Städade även mitt rum en snabbis. Sen sisådär vid 10 får jag för mig att vi ska dra ut. Så lyckas övertala Aina till det. Stressade till max, då sista bussen går 22.50 fixar vi oss & springer iväg till lilla. Men då visar det att vi kan få skjuts in av Majas kille sen. *Pust* Så blev lite förkrök där & sen vidare. Först blir vi lämnade vid BK, men Aina glömmer sin väska med mitt pass i. Så bara vänta tills han kom tillbaka. Sen bege sig bort mot bånken där det var 1 timmes väntekö. Så efter jag tjurat ett tag fick dom andra med mig bort till depå. Där vi stor i kö & jag hör typ dålig hårdrocksmusik. Jag bara hallå va e detta, jag gick ut för att dansa. Sen killen framför hans kompisar ska tränga sig & ha sig. Blir lagom irriterad & vi småbråkar. Aja, efter jag surat ett tag drar Aina mig i handen & hoppar över staketet sen springer vi över parkeringen bort till bånken. Med stackars Marco & Marcus kvar i kön till depå. Men ja fortfarande lika lång kö till bånken. Så vi pyser bort till depå igen. Då jag inser hallå vi kan inte tränga oss, jag skällde ju precis ut den killen för att hans kompisar skulle göra det. Väl bort på depå ger jag han världens hundblick & typ men 2 mot 2. Låt oss hoppa över så kan dom gå före. Snäääälla. Tillslut muttrar han okejdå. Wiiihoo :D Sen när vi väl e inne & kommer upp för trappan visar det sig vare ett hel shyst ställe & ingen hårdrock (bara lågt därnere) + det va billigt med. Så jag drar Aina till baren för & beställa & sen vidare till dansgolvet där vi stod resten av kvällen. Sen bar det hemåt & lite efterfest på lilla innan det blev dags att sova. Hel grym kväll kan jag säga, skitkul hade jag! :D


Lördagen finns det inte så mycket mer & säga än sova sova sova. Det va längesen jag var så bakfull. Så jag sov bort hela dagen. Framåt kvällen tittade jag på film med dom andra & sen gick jag & la mig igen.

Söndagen låg jag också typ i sängen hela dagen & gjorde inget vettigt.



Denna helgen kan nog bli helt okej med! Imorgon har Mark 20års fest här på skolan, så ska va med där. Ska dock inte med ut sen. Men antar att dom som inte följer med ut, stannar här & dricker. Så det blir nog trevligt ändå. Resten av helgen vet jag inte. Men ser framemot imorgon, det kan nog bli en kanon kväll:D Hoppas nu bara jag kan dricka, när jag varit så sjuk :P

Men men nu ska jag kolla runt lite, sen bädda rent sängen, hämta tvätten & sen bums i säng!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0