Hörde jag skål? :)

Hejsan!

Idag kom jag också nästan upp av mig själv. Snoozade 1 gång, sen vaknade jag med 1 ryck 07.45 av att någon banka på dörren. Så då sprang jag ner & åt. :) Sen va det historia, skulle göra frågor utifrån våra arbeten. Jag e ju inte hel klar, men fick ihop 15 frågor. Sen va det svenska, ingen svenska lärare. Vilket innebar att Jan gav oss ett skit tjockt häfte, som vi skulle göra i 4 timmar. Men fick sluta tidigare idag. Så då stack jag hem & sov.


Vaknade för en timme sen & nu måste jag sätta fart. Vi ska va nere i musikcafét 18.30. Men gör väl inget om jag kommer liiite senare. Måste få något i magen & sen en tur till affären för att inhandla cigg. Ska även försöka bestämma mig om jag ska ha detta på mig eller inte. Kommer nog bli en trevlig & rolig kväll. & jag dricker vin som alltid. Innan drack jag alltid grogg eller något sånt. Men nu dricker jag alltid vin. Jaja, ikväll ska det iaf festas till max & jag är på topp! :D

Nej, nu ska jag slänga pizzan i ungen, & därefter den i magen. Sen springa iväg & handla. Sen ner till dom andra & festa :)

Vi hörs imorgon sötnosar!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0