I'm back:P

Hej! :)

Det tog inte så lång tid innan jag kom tillbaka efter att jag skrev igår :P & jag är frisk eller ja nästan iaf. Kan sova om nätterna iaf, & nästan äta. Dock så blir jag mätt av skit lite, men det ändras snart får vi hoppas. Hostan & täppt i näsan e kvar annars är det bra. Så del blev skola för min del. Jag kom tom upp helt själv! Jag kan ibland jag :) Första lektion samhälle, inget vidare roligt. Sen svenska där vi höll på med mindmapping. Ganska kul när vi väl kom in i det. Lunch efter det. Högsbosoppa & äppelkaka. Eller ja soppa med vatten & några grönsaker. Äppelkakan va alldelles för mäktig för mig just nu. Så blev en bulle, biff & lite äppelkaka. Sen friskvård efter detta, då vi skulle titta på ngt med baltutlämnigen. Vilket visade sig att vi sprang runder & kollade där vi militärgrejen eller vad det e, sen utsidan av ett slott & tills sist en sten. En sten?! Hallå :o Aja, blev hem efter det & jag slocknade dirket när jag kommit upp på rummet. Skulle sovit till middagen, men nej nej. Kom upp vid halv 7. Är så himla trött nu :/ Lite smått panik för jag skulle börja tvätta 4. Men tvätten e full gång nu, så jag hinner nog klart :) Jag är alltid sån att minsta lilla tecken på att jag e frisk så ska jag va väldigt aktiv igen, vilket brukar resultera i att jag blir sängliggandes igen. Men jag har inga rena kläder, så måste verkligen tvätta & vill gärna bädda rent med. Jag vet att jag lova att skriva om massa saker när jag va frisk igen. Men jag är ledsen, jag hinner inte det idag. Tvättar för fullt & rummet ska hinnas städas med. Så det är en del. Men jag ska försöka få lite tid för er imorgon efter skolan. Fuck, fredag imorgon. Historia arbete! Kan man skylla på att man varit sjuk & få en vecka till på sig. Hoppas det! Visst e jag duktig, likadant med svenskaläxan det kom jag på klockan 2 inatt. Som tur e skulle den va inlämmnad imorgon. Men men nu ska jag gå & fixa allting. När jag blir klar så blir det en dusch & sen umgås med dom andra. Ska bli så härligt att krypa ner i sängen, när det e renbäddat, nyduschad & nytvättade kläder:)

Puss&Kram



Bjuder på en bild från i sommras, saknar mitt blonda hår. Dock så va det ju
inte helt bra på denna bild :P På måndag när Aina kommer hem igen & har
kameran med sig blir det massa nya bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0