Måndag, it sucks :/

Hejsan! :)


Va e det jag alltid säger, jag försover mig alltid på måndagar. Lyckades idag med, så jävla illa! Men men va med på naturkunskapen, samma gamla vanliga skriva skriva & skriva ännu mer. Lunchen idag trodde jag skulle va god, köttbullar potatis & gräddsås. Men vi som har specialkost fick dom dära torra biffarna som vi alltid får. Jippie! Aja, mentorstid efter. Babbla om en massa, e rätt mycket vi ska göra sen ändå. Lediga torsdag eftermiddag med, gött! Sen skulle vi skriva någon lapp om vad vi vill bli & hur vi ska nå dit. Slutade efter det då jag la mig & titta på film. Jennifers body, hel skum film :o Sen mat & internatmöte efter det. Kan säga så mycket som att vi nu har alkoholförbud på skolan. Kul va, eller inte. Jaja, vill inte skriva så mycket om det här. Nu hade jag tänkt gå ner & ta mig någon knäckemacka så jag får något i magen. Sen hade jag tänkt sätta mig här igen för att slänga upp ytterligar 2 inlägg till er. Ett med lite bilder från helgen & sen ett om melodifestivalen :) Så vi hörs om en stund igen.


Puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0