Söndagskväll! :)

Hejsan!


Det har inte alls hänt mycket sedan jag skrev sist. Plockade undan lite på rummet, så nu ser här okej ut. Haha, har aldrig brytt mig om det legat saker slängt innan men nu gör jag. Kanske börjar bli lite pedant. Har även fått på mig lite andra kläder. Fick bli jeans, linne & en kofta idag, samt uppsatt hår. Läst min bok har jag också gjort, jag har verkligen fastnat. & umgåtts lite med Samira. Melle kom hem för ngn timme sen med, då det blev mat :) Nu sitter jag här, skulle bara uppdatera bloggen lite snabbt, kolla fb & läsa ngn blogg. Ska lägga mig & läsa lite nu, om det e lönt. Klockan 8 bosätter jag mig i tvrummet igen för då är det solsidan & efter det så är det Wallander. Kan nog bli en trevlig kväll. Ska försöka sova tidigt idag med, så jag kommer i tid imorgon. Försover ju alltid mig på vardagr, vilket inte e så bra spec inte när vi har sovmorgon heller. Men men kommer nog inte skriva mer idag så vi hörs imorgon :)


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0