Söndagsmys :)

Hejsan!

Helgen har både varit bra & lite smått galen kanske. Men som sagt vad ska man förvänta sig av denna skola. Alltid draman & skit. Kan störa mig lite smått på vissa med :o

Aja, i fredags var det ju Marks 20årsfest, skit kul hade vi! Dock hände det vissa tråkiga saker, men tänker jag inte skriva här. Lite taskigt mot vissa. Men men kul hade, vi. I början var nästan alla med som va hemma & bor här & några till. Först tog jag det lite lungt med vin, men det ändrade sig snabbt & blev groggar med marcus ist & senare shottar med Emma & Agnes :) Sen stod vi alla & dansade för fullt. Har inget minne av när vi gick & la oss, men det blev väl runt 4 när vi var utmattade efter att dansat en massa :)

Lördagen sov jag till halv 10 på kvällen lagom sliten & bakfull. Var uppe & tittade tv en stund med dom andra. Tittade på melodifestivalen. Va tyckte ni om det? Jag diggad Dannys låt, tror den kommer spelas flitig ute sen. Så den lär man nog höra. Sen tyckte jag swingflys bidrag var bra med. :) & den lär man nog höra rätt mycket med. Annars var det ingen jag tyckte va så jättebra. Blev att vi tittade på Erin Brokovich med, skit bra film!

Idag gick jag upp ganska sent, så har inte gjort spec mycket. Va iväg & åt med Mark & Johan innan. Sen har jag bara suttit här & slappat framför tvn. Nu ska jag ner till dom andra, titta på Wallander. :) Sen ska jag nog lägga mig & titta på Burlesque som Mark fixat. Hoppas nu det e bra kvalite. Jag & Samira skulle sett den på bio, men den gick inte i kstad :( Men blir & se den sen :)

Ser inte framemot skolan imorgon. Internatmöte & massa annat som väntar efter denna helgen :/ Sen e jag så oehört skoltrött med. Men men bara att bita ihop, snart lov :D & bara några månader till påskolov. Då jag & Aina åker iväg :D:D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0