Sportlov :)

Hejsan! :)


Kom upp i tid till skolan idag, trots att vi kom i säng väldigt sent igår. Satt på Ainas rum & fixa den andra bloggen. Kollade lite kläder med & fixade lite. Sen kom Aina in, vi bytade rum igår så att hon kunde prata i tele ifred. Så när hon kom började hon städa & vi pysslade med allt möjligt. kl halv 3 kom jag in på rummet. Kunde inte somna då heller, så blev typ 4 timmars sömn inatt. Väldigt trött idag :/ Men kom upp i tid iaf :)


Skolan idag var först historia, hålla på med lite papper. Sen va det svenska där vi höll på med grammatik. Det har jag rätt svårt för. Det var en sak jag inte förståd, men lärare förståd inte va det var. Så hon förklarade annat hela tiden. Till slut gav jag upp :/

Nu har vi precis haft lunch & mattanterna ska ju känna sig duktiga. Det var lasagne, jag tycker inte om lasagne. Kan äta det ibland för att jag måste, men tycker inte alls om det. Vissa kan få mig & äta det, men då ska dom va duktiga & det krävs mycket. Dom som kan få mig & tycka om det, ska ju ta det som en jävligt bra komplimang. Jag tyckte inte om lasagnen idag, men det var okej & jag åt upp allt. Jag har nog inte gjort det på flera år, så duktiga ska dom känna sig. Det är inte ofta det händer.

Just nu sitter jag inne hos Aina, ska hålla henne sällskap tills bussen går . Men nu ska vi fotta lite, så jag kan lägga upp 2 klädesplagg ur min garderob sen. När hon har åkt, så ska jag sova. Så vi hörs sen.


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0