Trött..

Hej! Kom hem för en stund sen, har varit ute i kstad. Johanna kom förbi då det visade sig att hon skulle ut iaf. Hon fyllde ju 20. Så jag bestämde mig för att följa med. Men först blev det lite mat i magen, Samira hade gjort spagetti & köttfärsås eller ja vi hade ris till. Men gott va det. Sen pös vi hem till Johanna, gjorde oss i ordning & sen åkte. Jag, Johanna, Julia, Oscar Isak. Det blev biljard. Julia o dom stack redan vid 10, för hon skulle upp tidigt. Men jag sa till Johanna att jag kunde stanna med henne, så det gjorde vi :) Har dock varit nykter (typ) ikv, bara tagit ngt shott :) Men Johanna drack däremot. Träffade hennes vänner där inne med trevligt folk :) Sen tog vi bussen hem 01.20 träffade Veronika & hennes pojkvän vid bussen. Sen så tog även Matilda & Julia samma buss hem. När vi väl va i Önnestad så stack vi hem till Johanna & åt lite smörgåstårta, gott! Inte så länge sen jag kom hem faktiskt. Har bara kollat facebook & så nu. E sjukt j*vla trött nu. Men vet inte om jag ska sova eller om jag ska vänta & se om x ringer. Just nu lutar det åt att krypa ner i min älskade säng under mitt varma täcke & sova. Ringer det så antar jag att jag vaknar, det brukar jag göra. Sen kan jag ju säga det att det e svinigt kallt ute. Väntade på bussen i en halvtimme, trodde jag skulle dö av kyla. Fryser fortfarande lite. Dock så e jag röksugen så får bege mig ut i kylan igen. Men först ska jag ta på mig varma kläder. :) Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0