15/1-10

Hejsan!


Igår var både en bra dag & en dålig dag :/ Först av allt så kräkte jag massa på natten, så orkade verkligen inte gå upp till skolan. Vid 10 rasten pallrade jag mig upp & fick lite mat i magen. Skulle på lektion men blev inte så. Det var som Aina sa hon tog ett bloss på ciggen sen vart hon likblek & sprang upp på rummet igen. Ni förstår själva. Lyckades iaf pallra mig iväg till sista lektionen. Sen hem & sova igen, vaknade väl vid 6tiden. Då det blev att äta & sen bort till lilla. Mådde lite bättre då, så blev en grogg med Julia. & jag bestämde mig för att följa med ut. Så blev ner till musikcafet för fest & sen vidare till bånken för dans :) Hade skit kul!


Idag känner jag det att det kanske inte var så smart att dricka igår när jag mått som jag gjort. Men jag får skylla mig själv ju. Så idag har jag bara sovit & tittat på film. Ska snart pallra mig bort till lilla för lite prat med Matilda. Men först ska jag få lite mat i magen. :)


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0