18/1-11

Hejsan!


Idag har inte hänt så jätte mkt i skolan, utan som vanligt. Sen efter skolan skulle jag & Aina kolla resor men hennes internet ville inte fungera. Så det blev att snacka lite skit, tills det va mat. Bakad potatis med skinkröra, usch! Tycker inte om skinka, men mattanterna hade sparat sås från dagens middag som jag kunde ha istället. Något med räkor & dill, gott! Sen var det bara att köra igång med tvätten & sen ner & träna. Vi tränade nog i 1 timme & 50 min, så nu är jag helt slut. Ska gå ner & kolla om min tvätt e torr, samt in med en ny maskin. Sen umgås lite med dom andra & sedan duscha & sen sova. Sen tar jag tillbaka det jag sa om solariumet igår, jag är illröd på hela magen, brösten, lite på armarna, & vid armhålorna & ansiktet såklart. Sen på ryggen har jag typ ingen färg alls :o Har aldrig bränt mig när jag solat solarium innan & jag solar alltid 20 min.. Sen e det hel skumt att det e på vissa ställen & inget alls på ryggen. Men men nu kliar det som satan & svider. Så måste springa & smörja in mig.


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0