31 januari 2011.

Hejsan!

Just nu är jag nog en av dom sämsta bloggerskorna & det kommer jag tyvärr att vara ett tag till :( Jag börjar bli sjuk, har blogg torka & har ingen lust till något. Så kommer nog inte bli så mkt uppdatering nu denna vecka, men jag ska försöka. Lovar dock inget! Iaf ingen skola för mig idag, orkade helt enkelt inte. Ja jag vet dålig ursäkt, men det ligger mkt bakom det :/ Va på sista lektionen sen hem & titta på film. Nu ikväll har jag kommit fram ur mitt "skal" & umgåtts med dom andra. Håller på att åka på en jävla förkylning nu med. Kan det bero på klädslen i fredags kanske.
Men det va rätt komiskt när vi tittade på tv innan. Vi sitter 4 st i varsin soffa på internatet på Önnestad folkhögskola & tittar på vem vet mest då frågan: I vilket landskap ligger Önnestad folkhögskola? Ställs. Haha, vi skrattade rätt mycket där. Men men nu ska jag gå & göra mig en kopp te, umgås med Samira & Melle lite innan jag kryper ner under täcket med min nya bok. Elsas mode heter den, rätt bra. Kan berätta mer om den sen. Hörs kanske imorgon.


Puss&kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0