Monday again! :P

Hejsan! :)


Som alla andra måndagar ska jag alltid lyckas försova mig, fattar inte hur jag lyckas har ju ändå sovmorgon. Men men kom väl en 20 min försent, & ingen frukost heller. Hade iaf samhälle & tittade på ngn film. Sen var det äntligen lunch. Stuvade makaroner & köttbullar. Biff för oss, det torraste jag ätit någonsin /: Naturkunskap efter & sen mentorstid då vi skulle va i aulan & lyssna på information om teater. Får ju det billigare i o med att vi går här. Sen mitt i allt ska dom visa en bild om en teater & det är clowner :o Fick vända mig om & sitta & stirra på Aina. Kände verkligen hur paniken steg & tårarna var på väg. Till o med efter bilden var borta kollade jag mig runt, jag nojjar upp mig & tror dom ska komma överallt. När allt väl var slut så "sprang" jag ut därifrån & tände en cigg helt skakig. Om ni inte visste det redan så är en av mina största fobier clowner. Hatar dom, så sjukt läskiga!

När vi hade slutat skolan lite, så läste jag lite & sen blev det att hämta posten. Mat efter det. Laxcrepes, eller ja det stod att det va det men var skinka & sen kokt ägg. Så min mat beståd av korv & ägg. Sen efter middagen bosatte vi oss i datorsalen, sen har vi suttit här sen dess. Vi har kollat lägenheter, skickat massa mail & intresseanmälningar, kollat jobb & resor m.m. Nu ska hon gå & laga mat & jag ska följa med henne. Kanske blir en runda till statiol senare inatt, får ju pengar senare. Men vet inte om jag orkar e ganska så trött. Så tror det blir att titta på spårlöst & sen sova. Vi får väl se sen hur det blir. Nu tjatar Aina om att hon e hungrig så vi hörs imorgon :)


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0