Shopping med Aina! :)

Hejsan! :)


I tid till skolan idag med, det börjar bra! Men Aina får min nyckel på kvällarna så jag har inget annat val. Iaf skolan innebar naturkunskap, engelska & matte. Rätt lungt ändå. Snart klar med min mattebok med, så jag kan börja på matte A. Fattar inte varför jag sitter med en mattegrund bok, när jag har grundkompetensen. Efter skolan bar det av in till Kstad för att möta upp Aina. Först blev det banken, äntligen! Nu har jag ett nytt kort & jag kan använda det nu med. Gött! Sen var vi även inne på H&M, lindex & ur & penn. Så klart hittade vi en massa fint. Eller rättare sagt vi hittade rea, & massa snygga kläder. Köpte bara en enda sak som inte var på rea. Sen blev det en fika på ett mysig café. & sen bussen hem (: Nu har vi väl varit hemma i 2 timmar eller något. Har visat upp alla vår fina köp för dom andra & fottat lite med. Nu ska jag snart gå & lägga mig, har sjukt ont i magen (ätit saker med mjölk), skit trött, & tycker allt går emot mig, så blir bara irriterad. Lika bra att gå & lägga sig då + att det e skola imorgon. Men har iaf haft en trevlig dag med Aina inne kstad, har lite ont i fötterna dock. Men det e värt det! Nu ska jag fixa in lite bilder här, om det går. Vet inte om det är datorn eller blogg.se som inte vill samarbeta. Men kommer iaf upp lite bilder på inköpen & några "flumm"bilder på oss (:  Sen ska jag sova, ska bli sååå skönt!
På tal om annat hade samtal om frånvaro igår :/ Fick min andra varning :o Så nu är det skärpning som gäller! Får inte en till utan nästa gång åker jag. Har 5 veckor på mig, kan inte va borta något alls från skolan nu. Men detta klarar jag! :D


Godnatt! <3




Bjuder på denna "fjortisbild" sålänge :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0