Shoppingrunda :P

Hej! :)

Sorry för dålig uppdatering igår, men var så trött hela dagen så orkade inte göra något. Blev iaf lite piggare framåt kvällen. Så då blev det träning med Mark, 1 ½ timme snacka om att jag ville lägga mig ner & dö sen. Sen blev det en skön dusch & bums i säng. Jag & Aina ska börja träna nu 3 ggr i veckan & jag ska dra ner på sötsaker & skräpmat. Vill ju vara fin till sommaren :P


Idag var det skola ju, men var bara på dom 2 första lektionerna. På svenska mådde jag skit illa & helt skakig. Typ som man har feber fast jag hade inte det. Så efter lektionen blev det upp på rummet, & självklart kräkte jag. Sen ner & äta, fick lite i mig. & vi hade friskvård efter, kände det att mina ben kommer inte hålla min kropp uppe under en promenad. Så gick & la mig, ringde även vårdcentralen för jag e sjuk hela tiden. Dom sa att det kunde vara mitt blodsocker som spökar & att jag ska försöka äta ngt litet under måltiderna. Men inte att dom skulle kolla upp det eller något, bara att jag ska ringa om det blir värre. Detta känns ju skit kul eller inte. Men händer det igen ska jag ringa & be dom ta prover eller något. Mådde typ bra igen efter samtalet, kändes ju inte så kul att missa lektionen då. Så la mig & sov istället.


Vid halv 4 kom Mark & väckte mig för att vi skulle in till stan & handla tills imorgon. Så kom Samira med & Sandra körde in till stan. Mådde lite si sådär, men stack till subway & åt. Då mådde jag bra sen igen & vi kom på att Samira glömt legg & mitt har gått ut :o Blev iaf en runda på H&M hittade en skitsnygg kjol, för 75kr :) Sen träffa vi på Sussi, så kunde hon handla till oss (: Blev bikbok med, där jag hittade ett par jeans på rea 99kr, sen ett linne med :) Blev även en runda på Ö&B för lite smått & gott :D Sen en tripp till lilla viby & sen till Önnestad. Nu sitter jag här, skulle egentligen träna men pallar inte. Mår lite smått illa & har ont i magen. Så ska gå ner & ta mig lite kräm. Kanske lägga en ansiktmask, umgås lite med dom andra & sen sova :)



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0