Ajdå!

Hejhej! :)


Som sagt satt ju på biblioteket & jobbade idag. Det gick faktiskt bra, fick en del skrivet & gjort. Vid 12-tiden åt jag lunch med Kim som vanligt alltid lika trevligt. Sen var det bort till bibblan igen & fortsätta jobba. Men det blev mest läsning denna gången. Vid kvart över 5 började jag gå hemåt, mat när jag kom hem. Sen är jag ju alltid så trött så går alltid & lägger mig efter maten. Fick inte sova för personalen kom in & skulle tydligen prata med mig. Så det vara bara att vakan till, ut & röka. Sen fick jag ju ta samtalet med dom. Då visade det sig att skolan ringt hem på förmiddagen & frågat efter mig. Ajdå! Så nu vet personalen allting som har hänt denna veckan, inte bra det. Det blev både avdrag av mina pengar & indragen helgledighet. Så jag kan ju glömma att jag får gå ut i helgen, eller ut får jag ju gå. Men inte sova borta & typ ingen kommer vara hemma denna helgen. Så det blir bara till & sitta här uggla. Men men har ingen annan än mig själv att skylla. Sköter man inte skolan får man ju konsekvenser. Men på måndag blir det skärpning & framåt! Är ju ledig imorgon. Skönt som fan, kan man sova länge :)  Annars hände inte alls mycket.. Legat & läst lite, pratat lite med Kim & sånt. Sen vid 10 röker vi nästan alltid sista ciggen, ska ju va på rummen halv 11. Men hade fan skit kul idag! Satt inne på personalrummet med personalen fram till typ 22.50. Prata en jävla massa & skratta. Man får ju reda på en jävla massa om personalen med om vad dom har gjort & så. Är fan skit kul & lyssna på. Sen låna Kim datorn en stund som hon bråkar. Fick tillbaka den vid 12, sen har man bara suttit & kollat runder lite. Men ska nog sova snart faktiskt. Visst är ledig imorn, men är trött så in i bomben med..


Angående det jag skrev om igår. Så skiter jag totalt i det nu! Ger upp hoppet om allt det nu. Fick reda på saker om helgen som jag inte vill veta egentligen. Men jävligt tacksam att personen som visste det sa det till mig. Så nu vet jag hur det ligger till i alla fall. Men ska han träffa andra, så ska jag också få göra det tycker jag. Det är inte mer än rätt! Så jag skiter i vilket, & liver vidare som singel. Men det kan vara jävligt skönt det med. Jag är ju lite singeltjej av mig egentligen. Visst smått ledsen blir man ju, men vad kan man göra åt saken. Visst jag börja väl tycka om honom smått, men man kan ju inte hacka upp sig på en sån sak för alltid. Det är ju som sagt bara att gå vidare! Det är synd bara för jag har förlorat så mycket genom att vara med honom. Men det är ju inte lönt och vara efterklok nu. Gjort är gjort & ibland kan man inte hjälpa vad man känner. :/


Aja, tror jag ska kolla på massa gamla musikvideor nu. Hitta Cartoons igår om det är någon som kommer ihåg dom. Dom med sånna där roliga frisyrer. Haha, var ju jätte liten när jag lyssna på dom. Men ibland är det kul & sitta på youtube & lyssna igenom massa musik som man lyssnade på när man var liten.. Så blir väl till att göra det en stund & sen blir det sängen bara hoppas man kan sova. Har ganska mycket & tänka på, men får försöka tänka på annat så jag somnar.
Btw, jag hitta en sån jacka jag ville ha igår. Svart Canada Goose jacka i kort modell. Så jävla snygga är dom. Älskar dom. Vill ha vill ha vill ha typ & jag SKA ha en sån haha. Det får jag fixa på något sätt. Börja lägga undan pengar & fråga farfar snällt :)


Ni får sova så gott!


/ Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0