Besök! :)

Igår blev bara en mys kväll med massa gottis & film. Tittade på nya fast and the furios. Grymt bra va den faktiskt. Men jag är helt säker på att det kommer komma en 5:a med tanke på hur den slutade. Men det är ju bara att vänta & se. Annars hände det ju inte allt för mycket. Hade sms kontakt med Kim hela kvällen i alla fall :) Det va en ganska trevlig kväll  i alla fall. Visst hade ju varit kul & sticka ut & hitta på något. Men ibland kan det vara skönt att bara sitta hemma. Det är bara synd att jag blir så rastlös snabbt.. Sen satt jag bara & lyssna en massa på musik. Vid typ halv 4 kröp jag ner i sängen & sov :)


Idag har det inte hänt allt för mycket. Gick upp vid halv 1. Sen satte jag mig, så nu sitter jag här & kränger godis haha. Vet inte riktig vad som händer idag förutom att Emelie kommer (dock inte hon jag skrev om för ett tag sen, detta är en annan Emelie.) Men ska bli kul & träffas. Bodde ju hemma hos henne ett tag innan. Men sen blev det som det blev & jag flytta. Så vi har inte träffats på ett par månader. Saknar henne väldigt mycket faktiskt. Men i alla fall vi får väl se vad vi hittar på för något skoj. Något hittar vi väl, finns ju bara inte så mycket & göra i lilla Hässle håla..


Men nej nu måste jag hoppa in i duschen så  jag hinner. Sen får jag göra mig o ordning snabbt så jag hinner möta Emelie. Kommer nog kanske in ikväll & skriver..




Men ha det så bra så länge!



/ Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0