Trött !

Idag har väl inte alls hänt så mycket, inte än så länge iaf. Kom precis hem. Har suttit på biblioteket nästan hela dagen & jobbat på egen hand. Men fick faktiskt ganska mycket gjort & det är ju bra :) Sen vid 12 stack jag bort till Kim på praktiken & åt lunch med henne. Trevligt satt ute på ute gården & bara mös. Sen så tog jag en lite runda på stan & kollade lite kläder får ju snart mina pengar & då ska det shoppas. Love it ! I alla fall hitta en skit snygg klänning som jag blev sååå kär i. Lägger in bild på det ikväll, sitter inte vid min egna data nu så. Nej är riktigt trött har bara sovit 3 timmar inatt, så tror jag ska lägga mig & vila en stund nu. Men jag skriver nog mer ikväll ..



/ Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0