16 april! :)

Hejhej :)
Skit dålig på uppdatering I know :P Men har ju inte hänt så mkt då som
tur e :P Haha iaf i onsdags natt stod man & laga spagette & köttfärssås.
Eller natt va det ju inte 5 på morgonen men gott va det :) Somna typ 12
sen. Det e inte bra det :O Sen sov man ju till 8 på kvällen haha :) Blev &
va uppe hela natten där med. Men vi gjorde inte allt för mkt. Laga mat,
sjömansbiff, klyftpotatis & bearnisesås: Mums! :P Sen spela vi typ kort
& så blev det datan :) Sen idag gick man upp vid 4. Blev & städa i lägnheten.
För min kära mormor kanske kommer i helgen & då kan det ju åtmisntone se
hyfast ut där :) Sen vid 7 kom Bassis syster & hämta oss. Så stack vi hem till
han. Nu blir det väl & städa klart hans rum så vi blir klara med det ngn gång:)
& jag ska kränga ännu mer godis. Så går det när man e hungrig haha! :)
Tror det blir & lägga sig & titta på en film eller ngt sen :P Sen imorgon e det
fredag :) Det gillas! Får väl se vad helgen har & bjuda på. Men hoppas på att
den blir lika bra som förra! Ska ni hitta på i helgen då? :) Aja, nu ska jag hjälpa
till & städa. Lite snäll kan man ju va haha! & jag ska bli bättre på & uppdatera :D



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0