24/4-10

Gomorgon kära läsare! :)


Eller ja gomorron för er inte för mig haha! Här har man minsann inte gått & lagt sig än. Vi har varit uppe hela natten. Skulle ju städat & så egentligen, men så blev det ju inte. Blev typ datan & så ist. Sen när vi väl bestämde oss för att börja städa blev det duschen ist. & då kan jag ju säga det att ngt mindre kul hände. Först va allt som vanligt, sen tyckte jag typ att vattnet var för varmt så sänkte. & jag som brukar hata när det e kallare (duschar alltid i svinvarmt) vatten tyckte det va skit skönt. Sen kände jag bara hur allt börja snurra & benen vek sig. Så tänkte det men jaja jag sätter mig ner. Men så långt han man ju då inte. Den enda jag minns va att allting typ svartna för ögonen. Sen "vakna" jag till av att Bassi drog upp mig. Så jag svimma ju där inne. Så sjukt jävla läskigt! Inte en aning om hur det kunde bli så. Har ju iofs haft ont i magen & huvudet nu ett tag. Men det kan väl inte ha ngt med det & göra? Vi tror jag slog i bakhuvudet med.. Men vet inte riktig han hann inte se :/ Men jag hade iaf sjukt ont efter både i bakhuvúdet & ryggen. Men hjärnskakning e det nog inte för har ju inte kräkt eller ngt sånt. Bara mått illa lite! Pratat med mamma med.. Blir det värre eller jag svimmar igen skulle jag åka in. Fy fan vill hatar sjukhus & pallar fan inte åka in bara för en svimmining i heller. Aja får hoppas det blir bättre sen. Snurrar iaf fortfarande & sjukt ont i huvudet. Men men nu ska jag lägga mig & vila en stund. Fick stränga order av mamma att jag var tvungen & vila. Hon sa det att jag skulle äta ngt nu, sen sova & sen äta igen när jag vakna sen lite senare laga middag. Hon ringer sen vid 3 & väcker oss så att vi inte sover allt för länge. Det va tydligen inte så bra just nu. Men jag får lyda min kära moder & göra som hon säger. Men sånt här e så sjukt läskigt. Tänk om jag hade varit själv? Tänk om jag varit själv & slagit i huvudet. Jag är så jävla glad att Bassi e här! Vill inte ens tänka tanken om jag hade varit själv. På tal om han så e han så snäll nu. Jag vill inte eller rättare sagt vågar inte resa mig ur sängen så han springer här & hämtar saker till mig om jag behöver ngt. Synd om han, men snällt! Men det sjuka e trots allt detta e jag skit glad & pigg? Förutom chocken då. Hmm :O Haha detta blev ett lite längre inlägg än va jag trodde.. Vet att jag skulle lagt in bild på kisen med, men orkar verkligen inte lägga in bilder på datan nu. Vilket borde va rätt så förstående nu. Ska även se om jag kan fotta lite annat senare med. Bla lägenheten & kanske slänger in en dagens outfit beroende på hur jag mår sen. Men nu blir det ta en sista cigg (undrar om det e så bra & röka nu, kanske inte?) Sen får jag väl göra som mamma säger & sova. Men jag kommer in senare idag & skriver mer! :D


Love/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0