19/12-10

Hej! :)


Det går inte riktigt ihop det här med att uppdatera bloggen, men det får väl va så. Tror inte det kommer bli någon ändring på det nu. Spec inte om jag ska vara hemma hos Sandra under jullovet, då kommer det tyvärr bli väldigt lite uppdatering. Men men så får det va ibland:P Nu ska vi se vad som har hänt i mitt liv dom senaste dagarna xD

Torsdag finns det inte alls mycket att skriva om. Slutade skolan redan 12+ försov mig. Så det blev en lung dag. Efter skolan blev det att sova till middagen. Sen blev jag hämtad & det blev ännu mer sovande. Då vi vid 12 påbörjade vår körning till Tyskland. Så det är vad jag sysslade med denna dagen :P

Fredag: Var hemma vid 2-tiden. Då det blev att prata med Jana, som har flyttat hem nu & kommer tillbaka nästa höst :( Sen sova fram till 5, vara uppe en stund & sen sova ännu mer. Kom upp vid 8tiden då det blev laga mat. Sen var jag & Samira med dom som förfestade innan dom skulle ut & sen blev det en runda till datasalen & sen gå & lägga sig. Det har varit så dött här denna helgen, typ inga hemma eller något. Så inte funnits ett skit & göra heller. Melle lämnade oss över helgen med, & det gör rätt mycket :/

Igår: Så gick jag inte upp förens vid 3tiden, blev bara att dega vid datorn. Vid 5 ringde Sandra (tack & lov!). Så blev bort till Samira & äta, & sen hoppa in i duschen. Sen kom lilla Sandra & hämtade oss. Blev en mysig kväll hemma hos henne, med drickande, teckna sånger på teckenspråk, mycket prat & trevligt folk :)

Idag: Vaknade man upp & hade bara sovit 4 timmar. Fy fan! Men det var bara att pallra sig upp för Sandra skulle jobba & vi skulle med. Som vanligt är jag så duktig & hjälper till :D Efter vi var klara med det begav vi oss till Önne för att städa Sandras rum. Den dumma ungen har flyttat hem! :( Men men när vi var klara med det blev det matlagning och bygga pepparkakshus. Pepparkakshuset e ju sååå fint eller inte :P

Nu har jag suttit & tråkat vid datorn i ett par timmar. Finns inget annat att göra. Va meningen att jag & Samira skulle kolla på Beck 9, men skulle tydligen inte va något. Så vi får väl hitta något annat. Kan ju alltid hoppas Melle kommer hem med (: & en sak kan jag säga & det är att ska det vara så dött här som det e nu på jullovet packar jag min väska & flyttar hem till Sandra :D Nej, nu orkar jag inte skriva. Ut & röka & hitta ngt att göra ja! :P

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0