Shopping! :)

Hejsan! :)


Meningen var ju då att jag skulle komma upp i tid idag. Vaknade av klockan som ringde vid 1, låg & snooza ett tag, sen råkade jag somna om & vaknade nu. Flög upp med panik & bara nej. Men det är lungt jag hinner in till stan ändå. Ska ta bussen som går nu 52. Så det blir en runda på H&M för & se om jag hittar något fint. Senare kommer även Veronika ner en runda på stan, så blir att träffa henne en stund med. Men men nu ska jag gå & slänga något i magen innan jag ska ta bussen! :)

Sen är det ju nästsista dagen av detta året idag, så jag hade tänkt skriva lite om varje månad sen. Dock har jag inte så många bilder men det blir säkert bra ändå :) Men det fixar jag senare :P


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0