Stan! :)

Hejsan! :)


Som jag sa innan, så blev det en tur in till stan :) Först blev det en runda in på Hm. Så dom skorna som jag beställde för några dagar sen & velat ha en månad fanns där inne & kostade bara 150 kr. Skulle jag beställt dom hade det kostat typ 349 kr. Så avbeställde det & dess små sötingar fick följa med hem istället. Jag är bokstavligt talat kär i dom, sååå snygga :) Morfar e bäst, helt klart! Tror jag ska gå in & beställa in klänning nu när jag redan har dessa :P Men men sen träffade jag en Veronika snabbt & Sandra kom sen med. Blev hem till henne & hämta lite saker & sen vidare till Önnestad. Hon ska tydligen sova hos mig inatt :P Jag har iaf tvättat för fullt & städat rummet. Nu e nästan allt klart. Ska dock vänta på att tvätten blir klar, vika & hänga in den, hitta kläder till imorgon & fixa här. Hoppas jag blir klar snart, är faktiskt rätt trött. Men men nu ska jag ut & ta en cigg sen blir det upp här igen. & fixa en sammanställning av detta året, så det kommer upp ett inlägg om en stund.. Tyvärr har jag inte bilder från varje månad men men det får funka ändå.. Sen efter det blir det nog sängen, ja efter jag fixat tvätten förstås :) Hörs om en stund :P


Love/T


Update:  fick även med mig ett par jättesöta hello kitty innetofflor hem, sen 1 vitt linne & en tshirt :)




Dessa snygga skor e nu mina :) Ääääntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0