100117

Hej igen :)

Är ju ett tag kvar tills älskling ska ringa, (eller ja dom ringde precis, men Michaela ville prata innan hon gick & la sig. Men Dennis ringer sen igen) så tänkte att jag kan ju skriva kortfattat om varför jag flyttat & lite sånt..
Aja, har ju velat flytta från boendet länge, men har liksom inte funnits några andra alternativ så vad gör man. Men nu dom senaste månaderna har det bara blivit för mycket. Det är ju inte det att man inte precis klarar av reglerna men just nu blir det bara löjligare & löjligare.. Skrik & gap hela jävla tiden är det med, personalen blir fan sura för ingenting, springer runder skriker & har sig.. Drar in på allt & sånt skit.. Orkar inte skriva allt, men ibland blir det bara för mycket.. Blev avvisad nu för ngn månad sen igen.. Sen i helgen så hade jag helgledighet så hände en liten incident. Kom hem på söndag & var lite borta, packa lite saker sen stack jag.. Sen på måndagen kom jag hem igen & det blev det såklart möte. Där man fick höra massa saker man kanske inte vill höra.. Bla, en person som satt & sa en rakr upp i huvudet att vi skulle fixa annan medicin för jag var inte frisk & det var något fel på en. Liksom sånt ska man inte höra av personalen, dom kan väl ändå typ formulera det på ett annat sätt om dom nu ska säga något.. Jag fick ju en ny chans men den fick jag på onsdagen (idag).. Så blev avvisad måndag-onsdag.. Stack ner på möte hos psyk.. Så var min kurator så snäll & sa att jag kunde få vara hos dom till onsdagen.. Hon sa även det att jag kunde stanna ett par månader om jag ville. Så fick dessa dagarna att bestämma mig. Så nu har jag bestämmt mig, kommer inte tillbaka till boendet utan tänker stanna här.. Kanske låter lite så att bo hos sin kurator, men hon e ju inte det längre utan jag får någon ny. Dom är verkligen jättesnälla här med :) Så var på boendet idag halv 5 som jag skulle. Sa det till dom att jag skulle skriva ut mig, dom blev väldigt chockade. Men som sagt klara det verkligen inte längre, det är ju inte så kul & bo på ett ställe & må dåligt av det. Tror jag kan få det mycket bättre här med. Vissa kanske kan tycka att detta var ett dumt beslut, men jag säger bara testa bo på boendet ett halvår med deras regler. Tro mig det är inte så bra som det verkar.. Så har packar det  mesta idag, har garderoben & ngn låda kvar sen resten + städningen tar man imorgon. Detta kommer ju bli mycket enklare med Dennis nu också :) Han bor ju också på boendet, man får ju inte ha förhållande där.. Tydligen så hade ngn sett oss hålla handen på stan, så vi hade inte ens fått vara med varandra om jag bott kvar.. Bara dom sett oss röka tsm så hade vi blivit utslängda.. Men nu är det ju inte bara detta som fick mig att ta detta beslutet massa annat med. .Visst, det är klart att jag är ledsen med & det är svårt med. Är såklart glad att jag äntligen kommer därifrån men sen samtidigt så är det så jävla mycket man kommer sakna med. Kommer bli jävligt tomt nu med. Har ju vant sig vid att bo tillsammans med alla där.. Som Kim har bott med henne där i över ett halvår.. Kommer sakna henne & våra flipp + allt annat vi gjort med. Finns ju mycket som blir ändrat som man måste vänja sig vid.. Men det vänjer man sig vid efter ett tag.. Men kommer verkligen sakna alla som bor där, Michaela & Kim :) Dennis har ju inte bott där så länge, så det är en annan sak med tanke på att man inte bott tillsammans lika länge.. Men jag kommer ju komma dit fortfarande & hälsa på alla som bor där. Enda skillnaden e ju att man inte umgås lika länge & man sover där.. Haha detta är nästan som & sluta 9:an man är glad, men sen samtidigt ledsen för man kommer sakna alla, & allt som man gjort.. Men man har alla minnen med sig & man slutar ju inte träffas bara för en sån sak. Just nu sitter jag & tänker på att dom e ute & tar sista ciggen & så kul vi brukade ha då :) Men jag har tagit mitt beslut & det är så det kommer förbli, man vänjer sig vid ändringar så smånigom :P Nu ska jag ju inte tragga en massa mer om det har ju skrivit det jag skullle :P

Så nu blir det väl lýssna massa musik, bdb & vänta på att älskling ringer. :) Prata med han en stund & sen blir det sova :)


Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0