100123

Hejhej! :)


Asså mitt liv e fan tråkigt haha :P Idag har varit ännu en
dag då man inte gjort ett skit :/ Var uppe med älskling
vid 11, för han skulle hem då. Massa saker han skulle
göra idag. Men direkt när han stack så gick jag & la mig
igen. Sov fan till 3 :O Sen prata jag lite med Jessica,
hon hade ju kommit hem. Sen har det bara blivit att
jag legat framför tvn typ hela dagen. Varit lite social
med Jessica & så. Annars har det bara blivit tv. Har inte ens
orkat sitta vid datan. Älskling var här en liten stund innan med
han var tvungen & låna mitt busskort imorn. Sen hade han
möte så han hann inte stanna. Men vi ska ju träffa imorn :P
På tal om det så har jag en jädrans massa & göra imorn.
Ska fan upp redan vid 9 så jag kan ringa dom som har hand
om ekonomiskt bistånd. Sen 11 ska vi upp till soc & prata med
dom. Sen ska vi försöka fixa praktik & inom arbetsförmedlningen med.
Drygt, för jag är svintrött men jag kommer inte kunna sova nu.
Hoppas bara att jag kommer upp imorgon oxå. Men men nu kom
Jessica upp & ville att jag skulle vara med & spela ett spel.
Charader tror jag det var :P Så får springa ner där nere nu.
Blir väl spela med dom, sen ringer älsk så prata med honom.
Sen blir det väl MTV hela natten :D Som vanligt :P


Love / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0